niedziela, 28 września 2014

Nadajnik

Dziś wróciłam do domu.Wasze wsparcie na FB, w dniach, gdy nie miałam dostępu do normalnego komputera i puszczałam emocje w świat za pomocą telefonu i fan-page na tymże portalu, dodawało mi bardzo dużo sił.
Dziękuję bardzo: DiaryGłupie Serce i Anice - tamta strona lustra i kilku innym Osobom, które mnie wsparły, stokrotne: Dziękuję!

Jutro znów wybywam...
W ostatnich dniach żyję na walizkach!
Tym razem wyjeżdżam nad morze.
Na pięć dni.
Ale...
I tu - niespodzianka - będę miała laptopa i internet w pokoju, a to oznacza, że będę mogła co jakiś czas się do Was odezwać.
Włączcie, więc swoje komputerowo-telefoniczne nadajniki, by być ze mną na fali, no chyba, że z takim świrusem jak ja trudno wytrzymać, to...
To i tak się odezwijcie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz